Переваги та недоліки використання ЕТМ для замовників та постачальників

Переваги та недоліки використання ЕТМ для замовників та постачальників

Використання електронних майданчиків вже давно стало розповсюдженим явищем. Замовники як і постачальники, зацікавлені в тому, щоб активно користуватися послугами сучасних майданчиків, що дає їм дуже багато переваг. Варто зауважити, що на сьогодні саме формат використання електронного майданчика та системи ПроЗорро – це єдина легальна форма, як можна провести державні закупівлі.

Для отримання більш детальної інформації про те, яка саме проходять торги, можна перейти на сайт https://www.ueex.com.ua/ueex/sections-council/representatives-natural-gas й обрати розділ з інформацією, яка потрібно вам на конкретному етапі.

Сам сайт української енергетичної біржі є не лише майданчиком, де можна взяти участь в торгах, тут ви можете знайти відповіді на велику кількість цікавих питань. Більш того, у вас навіть буде можливість проконсультуватися з цього приводу з спеціалістами, які допоможуть вам в вирішенні проблемних моментів.

Сильні та слабкі сторони електронних майданчиків для участі в торгах

Почнем з того, в чому полягають переваги використання електронної платформи для замовника, який зацікавлений в тому, щоб опублікувати оголошення про тендерне замовлення:

  1. Економія – правильний підхід до процедури та належно підготовлена пропозиція дозволяє серйозно оптимізувати всі витрати. Як результат, можна провести закупівлі, витративши на 20-25% менше коштів в порівняні зі звичайним форматом. Більш того, використання електронної платформи дозволяє знизити ще й операційні витрати;
  2. Автоматизація – замовник має можливість налаштувати процес таким чином, щоб кожен етап торгів був автоматизований і не потребував обов’язкової активності організатора;
  3. Прозорість та контроль – процедура торгів, що відбуваються на електронному майданчику чітко контролюється системою ПроЗорро і наявність будь-яких порушень може бути швидко зафіксована одним з користувачів;
  4. Реальна конкуренція – на відміну від звичайного формату та прямих перемовин, де про це не може бути й мови, електронні майданчики з акредитацією в ПроЗорро можуть запропонувати справжню здорову конкуренцію та рівні шанси для кожного користувача.

Не варто також забувати й про те, що постачальники також активно користуються послугами електронних майданчиків. Відповідно, вони також мають певні переваги і чітко розуміють, чому такий формат є для них вигідним.

  • Можливість розширити ринок збуту та значно збільшити кількість напрямків, в яких можна активно реалізовувати свою продукцію або ж надавати певні послуги;
  • Відкритість та швидкий доступ до інформації – учасники торгів можуть робити для себе важливі висновки, переглядаючи детальну інформацію про торги, що вже пройшли та інформація про які знаходиться в мережі;
  • Вільний доступ до державних закупівель – такі замовлення завжди цікавили малий та середній бізнес і використання електронного майданчика дає можливість вільно брати участь в будь-яких тендерних замовленнях.
  • Спрощення процедури – правильне використання електронного майданчика дає можливість значно спростити сам етап торгів і зробити його максимально зручним.

Що стосується недоліків, то для організатора лоту вони полягають в відсутності можливості особисто ознайомитись з запропонованою продукцію. Тобто, вони не можуть особисто поглянути на цю продукцію, перевірити її і так далі. Це ж саме стосується послуг та виконання робіт. Окрім цього, є ще той факт, що електронні майданчики більше підходять саме для реалізації звичайної продукції. 

Кому надсилається повідомлення про результати земельних торгів

Процедура реалізації земельних ділянок або ж їх здача в оренду може відбуватись на рівних умовах. Всі вимоги завжди чітко прописуються в оголошенні, яке потрапляє у вільний доступ де кожен може з ним детально ознайомитись.

Сам етап торгів може бути як довшим, коли мова йде про велику кількість учасників, так і більш коротким. Все залежить від умов, кількості поданих заявок та інших пунктів, які також досить серйозно впливають на результат.

В будь-якому випадку, після визначення переможця в боротьбі за лот, всі учасники повинні отримати повідомлення, в якому буде вказана інформація про результати вже проведених торгів.

Тобто, повідомлення отримує не лише переможець в боротьбі за лот, а й ті учасники, які просто подали свої заявки. Робиться це для того, щоб всі претенденти на перемогу в торгах мали можливість отримати моментальний доступ до детальної інформації про переможця, ознайомитись з його пропозицією та впевнитися в тому, що процедура справді була прозорою.

У випадку, якщо є якісь сумніви з приводу прозорості процедури, завжди є можливість подання скарги до антимонопольного комітету, якою може скористатися кожен.

авторомu-solutions